Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorЧепура, Єлизавета Євгенівна-
dc.date.accessioned2025-06-30T12:00:01Z-
dc.date.available2025-06-30T12:00:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧепура Є. Є. Управління маркетинговими проектами в умовах глобалізації. Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в сучасних глобалізацій них процесах : матеріали V міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Ірпінь, 25 березня 2025 року). Ірпінь : Державний податковий університет, 2025. С. 117-120.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22021-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleУправління маркетинговими проектами в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117-120.pdf202,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.