Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22025
Title: Цифрові технології у навчанні та наукових дослідженнях: виклики, перспективи, напрямки розвитку
Other Titles: Digital technologies in education and scientific research: challenges, prospects, development directions
Authors: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Viacheslav
Keywords: цифрові технології
методи навчання
реальність знання
психологічні аспекти
наукова робота
digital technologies
teaching methods
reality of knowledge
psychological aspects
scientific work
Issue Date: 2025
Citation: Курепін В. М. Цифрові технології у навчанні та наукових дослідженнях: виклики, перспективи, напрямки розвитку. Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць ІV міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя Мелітополь, 20 травня 2025 р., МДПУ імені Богдана Хмельницького). Випуск 14. Запоріжжя: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2025. С. 328-331.
Abstract: У XXI столітті цифрові технології стали невід'ємною складовою розвитку суспільства, зокрема в освітній та науковій сферах. Сучасна освіта більше не обмежується лише традиційними методами навчання, а наукові дослідження - паперовими звітами та бібліотеками. Цифровізація відкриває нові горизонти для викладачів, здобувачів вищої освіти, науковців та дослідників, формуючи нову реальність знання.
In the 21st century, digital technologies have become an integral part of the development of society, particularly in the educational and scientific spheres. Modern education is no longer limited to traditional teaching methods, and scientific research is no longer limited to paper reports and libraries. Digitalization opens up new horizons for teachers, higher education students, scientists and researchers, shaping a new reality of knowledge.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22025
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка 2025-328-331.pdf292,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.