Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухорукова, Анна Леонідівна-
dc.contributor.authorSukhorukova, Anna-
dc.contributor.authorЖитняковська, А.-
dc.date.accessioned2025-09-24T08:51:17Z-
dc.date.available2025-09-24T08:51:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСухорукова А., Житняковська А. Менеджмент і маркетинг в умовах турбулентності: адаптація до нової парадигми економічного розвитку. Проблематика і перспективи сталого розвитку України в аспекті синергії інтеграції економіки, бізнесу та HR-інжинірингу : матеріали IІІ всеукраїнської наукової конференції студентів та молоді (м. Хмельницький, 15 травня 2025 р.). Хмельницький : ХНУ 2025. С. 457-459.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22289-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМенеджмент і маркетинг в умовах турбулентності: адаптація до нової парадигми економічного розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
457-459.pdf291,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.