Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22289
Title: Менеджмент і маркетинг в умовах турбулентності: адаптація до нової парадигми економічного розвитку
Authors: Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Житняковська, А.
Issue Date: 2025
Citation: Сухорукова А., Житняковська А. Менеджмент і маркетинг в умовах турбулентності: адаптація до нової парадигми економічного розвитку. Проблематика і перспективи сталого розвитку України в аспекті синергії інтеграції економіки, бізнесу та HR-інжинірингу : матеріали IІІ всеукраїнської наукової конференції студентів та молоді (м. Хмельницький, 15 травня 2025 р.). Хмельницький : ХНУ 2025. С. 457-459.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22289
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
457-459.pdf291,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.