Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАйзікова, Л.В.-
dc.date.accessioned2025-10-01T12:23:12Z-
dc.date.available2025-10-01T12:23:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАйзікова Л.В. Digital storytelling in english language teaching: a multimodal approach to language learning. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 15-17.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22344-
dc.description.abstractПублікація досліджує педагогічний потенціал цифрового сторітелінгу у викладанні англійської мови. У ній висвітлюється фундаментальна роль сторітелінгу в освіті та вивченні мови, підкреслюється його здатність контекстуалізувати мову та сприяти мотивації навчання, вказується, що цифровий сторітелінг поєднує наративні техніки з мультимедійними інструментами для створення інтерактивного навчального досвіду, окреслюються ключові відмінності між традиційним та цифровим сторітелінгом, описується практичне застосування цифрового сторітелінгу в процесі навчання та надаються рекомендації щодо використання цифрових платформ при вивченні мови. У публікації зроблено висновок, що, заохочуючи креативність, співпрацю та автономію учнів, цифровий сторітелінг не лише покращує мовні навички, але й розвиває цифрову грамотність та критичне мислення, а також забезпечує змістовний, особистісний підхід до викладання англійської мови, який відповідає потребам 21-го століття. This publication explores the pedagogical potential of digital storytelling in English language teaching. It highlights the fundamental role of storytelling in education and language learning, emphasising its ability to contextualise language and promote engagement, then moves on to digital storytelling, which combines narrative techniques with multimedia tools to create rich, interactive learning experiences, outlines key differences between traditional and digital storytelling, describes practical applications of digital storytelling in the classroom, and recommends digital platforms that support language learning. The publication concludes that by encouraging creativity, collaboration and learner autonomy, digital storytelling not only enhances language skills, but also builds digital literacy and critical thinking, and provides a meaningful, student-centred approach to English language teaching that meets the needs of 21st century learners.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectцифровий сторітелінгuk_UA
dc.subjectвикладання англійської мовиuk_UA
dc.subjectвивчення мовиuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.subjectособистісний підхідuk_UA
dc.subjectосвітні технології.uk_UA
dc.subjectdigital storytellinguk_UA
dc.subjectEnglish language teachinguk_UA
dc.subjectlanguage learninguk_UA
dc.subjectdigital literacyuk_UA
dc.subjectstudent-centered learninguk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.titleDigital storytelling in english language teaching: a multimodal approach to language learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародна 24-25-15-17.pdf642,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.