Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22375
Назва: Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесу
Автори: Кучмійова, Тетяна Сергіївна
Kuchmiiova, Tetiana
Дергач, Я. О.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Кучмійова Т. С., Дергач Я. О. Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали IX міжнар. наук.-практ. конф., присвячена пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва, (м. Харків, 06-07 березня 2025 року). Харків : ДБТУ. Ч. 3. 2025. С. 104-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22375
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf-06-07-03-25-mater3-104-108.pdf238,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.