Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorШевчук, Д. В.-
dc.date.accessioned2025-10-24T07:37:43Z-
dc.date.available2025-10-24T07:37:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Шевчук Д. В. Соціальна відповідальність як елемент комплаєнсу в стратегіях міжнародного аграрного маркетингу. Цифрова економіка : зб. матеріалів ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 05-06 червня 2025 р.). Київ : КНЕУ, 2025. С. 449-454.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22494-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність як елемент комплаєнсу в стратегіях міжнародного аграрного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
449-454.pdf316,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.