Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22494
Назва: Соціальна відповідальність як елемент комплаєнсу в стратегіях міжнародного аграрного маркетингу
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Шевчук, Д. В.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Шевчук Д. В. Соціальна відповідальність як елемент комплаєнсу в стратегіях міжнародного аграрного маркетингу. Цифрова економіка : зб. матеріалів ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 05-06 червня 2025 р.). Київ : КНЕУ, 2025. С. 449-454.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22494
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
449-454.pdf316,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.