Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Ю.-
dc.contributor.authorКушнірук, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorKushniruk, Viktor-
dc.date.accessioned2025-11-12T08:43:58Z-
dc.date.available2025-11-12T08:43:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоваленко Ю., Кушнірук В. Соціальні мережі як драйвер брендингу агропродукції та комунікації з ринком. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 вересня 2025 р. Полтава : ПДАУ, 2025. Том 2. С. 35-37.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22569-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСоціальні мережі як драйвер брендингу агропродукції та комунікації з ринкомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-37.pdf272,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.