Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22569
Title: Соціальні мережі як драйвер брендингу агропродукції та комунікації з ринком
Authors: Коваленко, Ю.
Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Issue Date: 2025
Citation: Коваленко Ю., Кушнірук В. Соціальні мережі як драйвер брендингу агропродукції та комунікації з ринком. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 вересня 2025 р. Полтава : ПДАУ, 2025. Том 2. С. 35-37.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22569
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35-37.pdf272,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.