Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22575
Назва: Використання соціальних мереж для формування репутації та залучення партнерів у аграрній сфері
Автори: Циганкова, Є.
Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Циганкова Є., Кушнірук В. Використання соціальних мереж для формування репутації та залучення партнерів у аграрній сфері. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 вересня 2025 р. Полтава : ПДАУ, 2025. Том 2. С. 334-336.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22575
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
334-336.pdf276,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.