Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуріна, Ганна Юріївна-
dc.contributor.authorSurina, Hanna-
dc.date.accessioned2025-11-18T10:48:29Z-
dc.date.available2025-11-18T10:48:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСуріна Г. Ю. Модель “Інтегральний розвиток сучасного педагога”. Вересень2023. № 2. С. 50-57. DOI: https://doi.org/10.54662/veresen.2.2023.05uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22592-
dc.description.abstractУ процесі реформування української освіти фахівці все більше уваги приділяють інтегрованим предметам і курсам, викладання яких потребує постійного саморозвитку вчителя не лише у вузько фаховому напрямі, а й у напрямі інтеграції компетентностей інших освітніх галузей. Представлена в науковій статті модель «Інтегральний розвиток сучасного педагога» є продовженням розроблення авторської моделі «Аксіологічні засади діяльності сучасного педагога», у якій вказувалося на горизонтальний та вертикальний (інтегральний) виміри розвитку аксіосфери сучасного українського вчителя. Поглиблено модель інтегральної (вертикальної) складової розвитку педагога як культурного, інтелігентного, компетентного вчителя (СT) з розвинутими духовним (SQ), соціальним та емоційним (EQ), загальним (IQ), цифровим (DQ) інтелектами. Мета інтегрального розвитку педагога полягає у підвищенні власної конкурентоспроможності, сходженні на нові рівні самореалізації, освоєнні нових педагогічних ролей, рівнів комунікації у межах України і на міжнародному рівні.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractIn the process of reforming Ukrainian education, there is an increasing role for integrated subjects and courses, which require teachers to constantly develop themselves not only in their narrow professional field but also in other educational areas. The model presented here, «Integral Development of a Modern Teacher», is an extension of the author's «Axiological Foundations of the Activity of a Modern Teacher» model. It emphasizes the horizontal and vertical (integral) development of the teacher's axiosphere. In this model, the teacher is viewed as a competent teacher (CT) with developed spiritual intelligence (SQ), emotional intelligence (EQ), general intelligence (IQ), and digital intelligence (DQ). Spiritual intelligence (SQ) pertains to moral and spiritual personal development based on culture-centric and noospheric approaches. Emotional intelligence (EQ) pertains to the teacher's mental development and ability to recognize and manage emotions. General intelligence (IQ) and digital intelligence (DQ) are the primary indicators of a teacher's professional development, encompassing various characteristics such as expanding general erudition (including foreign language proficiency), pedagogical knowledge (theoretical, methodological, and specific subject knowledge), and professional skills such as planning, implementation, and reflection. The integrity (holism) of this model is rooted in the teacher's status as a cultured and intelligent person, competent in their field. The goal of the integral development of a teacher is to increase their competitiveness, reach new levels of self-realization, master new pedagogical roles, and attain new levels of communication both domestically and internationally.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінтегральний розвиток педагогаuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectкомпетентний учительuk_UA
dc.subjectнооосвітаuk_UA
dc.subjectособистісне зростання педагогаuk_UA
dc.subjectcompetent teacheruk_UA
dc.subjectintegral development of a teacheruk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectnooeducationuk_UA
dc.subjectpersonal growth of a teacheruk_UA
dc.titleМодель “Інтегральний розвиток сучасного педагога”uk_UA
dc.title.alternativeModel of integral development for a modern teacheruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05.pdf571,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.