Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22594
Назва: Реформи в освіті з позицій інтегральних теорій менеджменту
Інші назви: Reforms in education within the integral management theories
Автори: Суріна, Ганна Юріївна
Surina, Hanna
Ключові слова: європейські школи
інтегральні теорії менеджменту
реформи в освіті
розвиток організацій І. Адізеса
спіральна динаміка
ціннісні парадигми
European schools
Ichak Adizes’ developmental theory of organizations
integral management theories
reforms in education
spiral dynamics; value
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Суріна Г. Ю. Реформи в освіті з позицій інтегральних теорій менеджменту. Вересень. 2021. № 2(89). С. 54-61. DOI: https://doi.org/10.54662/veresen.2.2021.06
Короткий огляд (реферат): В Україні відбувається реформа освіти, спрямована на оновлення її змісту й форм. Iз позицій бізнес-менеджменту школи розглядають як освітні організації, на які поширюються правила й методи різноманітних теорій управління, багато з яких є інтегральними за своєю суттю. Останнім часом до визнаних методів аналізу ситуації в освіті додають спроби еволюційного осмислення змін крізь призму інтегральної психології (Кен Уілбер), спіральної динаміки (К. Грейвз, Д. Бек, К. Кован та ін.), теорії розвитку організацій І. Адізеса. Ця стаття є однією зі спроб розглянути реформаційні процеси в українській освіті з урахуванням теоретичних напрацювань і практичного досвіду роботи деяких європейських освітніх організацій.
-
An educational reform is being implemented in Ukraine. It is oriented on updating the content and form of education. From the view of business management schools are treated as organizations, which are subject to the rules and methods of various management theories, and many of them are integral in their essence. Among the recognized methods for analyzing the situation in education are understanding of evolutionary changes through integral psychology (Ken Wilber), spiral dynamics (Clare Graves, Don Beck, Chris Cowan), Ichak Adizes’ developmental theory of organizations. This article represents consideration of the reforms in Ukrainian education taking into account the practical experience of some European educational institutions such as the Swiss school in Winterthur. The concepts of educational development within integral management and spiral dynamics are discussed in the article. Some practical aspects of the work of Robert Macleod, who is an integral coach, are also analyzed. Conclusions are drawn about the steps that have already been made and to be done in Ukrainian education to acquire a degree of independence and democracy inherent in European schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22594
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06.pdf4,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.