Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурковська, Анна Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorBurkovskaia, Anna, scientific director-
dc.contributor.authorБалак, Е.-
dc.date.accessioned2025-12-01T14:05:45Z-
dc.date.available2025-12-01T14:05:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБалак Е. Маркетинг вражень як стратегія формування туристичного бренду. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наук. праць VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (30 жовтня 2025 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2025. С. 630-631.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22698-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинг вражень як стратегія формування туристичного брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_осінь_2025_Т,1_(1,2,3,4,5)-630-631.pdf558,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.