Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22698
Title: Маркетинг вражень як стратегія формування туристичного бренду
Authors: Бурковська, Анна Іванівна, науковий керівник
Burkovskaia, Anna, scientific director
Балак, Е.
Issue Date: 2025
Citation: Балак Е. Маркетинг вражень як стратегія формування туристичного бренду. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наук. праць VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (30 жовтня 2025 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2025. С. 630-631.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22698
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_осінь_2025_Т,1_(1,2,3,4,5)-630-631.pdf558,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.