Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22710
Назва: Лідерство менеджера у впровадженні маркетингових інновацій
Автори: Сухорукова, Анна Леонідівна, науковий керівник
Sukhorukova, Anna, scientific director
Гончарук, В. Г.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Гончарук В. Г. Лідерство менеджера у впровадженні маркетингових інновацій. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наук. праць VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (30 жовтня 2025 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2025. С. 872-873.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22710
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_осінь_2025_Т,1_(1,2,3,4,5)-872-873.pdf418,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.