Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухорукова, Анна Леонідівна-
dc.contributor.authorSukhorukova, Anna-
dc.contributor.authorКовальова, А. В.-
dc.date.accessioned2025-12-02T09:16:49Z-
dc.date.available2025-12-02T09:16:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСухорукова А. Л., Ковальова А. В. Розвиток інноваційних маркетингових стратегій у системі менеджменту вітчизняних підприємств. Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Одеса, 16 жовтня 2025 р.). Одеса : ОНЕУ, 2025. С. 153-154.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22736-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток інноваційних маркетингових стратегій у системі менеджменту вітчизняних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез молодих вчених_2025-153-154.pdf245,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.