Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22736
Назва: Розвиток інноваційних маркетингових стратегій у системі менеджменту вітчизняних підприємств
Автори: Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Ковальова, А. В.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Сухорукова А. Л., Ковальова А. В. Розвиток інноваційних маркетингових стратегій у системі менеджменту вітчизняних підприємств. Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Одеса, 16 жовтня 2025 р.). Одеса : ОНЕУ, 2025. С. 153-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22736
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез молодих вчених_2025-153-154.pdf245,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.