Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГарбар Галина Анатоліївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorHarbar Halina, scientific director-
dc.contributor.authorБездольна, М. С.-
dc.date.accessioned2025-12-11T07:50:40Z-
dc.date.available2025-12-11T07:50:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБездольна М. С. Круїзні компанії та стратегії брендингу. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 17-19.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22902-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleКруїзні компанії та стратегії брендингу. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка 2025-17-19.pdf786,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.