Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22902
Title: Круїзні компанії та стратегії брендингу. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції
Authors: Гарбар Галина Анатоліївна, науковий керівник
Harbar Halina, scientific director
Бездольна, М. С.
Issue Date: 2025
Citation: Бездольна М. С. Круїзні компанії та стратегії брендингу. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 17-19.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22902
Appears in Collections:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка 2025-17-19.pdf786,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.