Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23088Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабенко, Дмитро Володимирович | - |
| dc.contributor.author | Babenko, Dmytro | - |
| dc.contributor.author | Доценко, Наталія Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Dotsenko, Nataliya | - |
| dc.contributor.author | Горбенко, Олена Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Gorbenko, Olena | - |
| dc.contributor.author | Баранова, Олена Володимирівна | - |
| dc.contributor.author | Baranova, Olena | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T07:57:28Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-17T07:57:28Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Babenko D., Dotsenko N., Gorbenko O., Baranova O. (2025). Integration of artificial intelligence technologies into the management system of agrotechnical education. Modern Economics, 53(2025), 7-13. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V53(2025)-01. | uk_UA |
| dc.identifier.citation | Бабенко Д. В., Доценко Н. А. Горбенко О. А., Баранова О. В. Інтеграція технологій штучного інтелекту в систему управління агротехнічною освітою (in English). Modern Economics. 2025. № 53(2025). С. 7-13. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V53(2025)-01. | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23088 | - |
| dc.description.abstract | Abstract. Introduction. Integrating AI into the learning management system enhances student engagement by providing a more interactive and personalised learning experience. In the context of teaching, it improves the efficiency of content creation, gives feedback and facilitates assessment processes. Furthermore, AI can help students to develop critical thinking and modern digital skills, both of which are essential for professionals in the field of agricultural engineering. AI can also enhance our ability to analyse complex data and model technical processes, thereby enriching students’ practical understanding and simplifying administrative processes. Purpose. The article explores ways to integrate artificial intelligence technologies into agrotechnical education management systems. Results. Integrating artificial intelligence tools into the educational system enables us to adapt learning to the individual needs of students and automate routine tasks, freeing up time to focus on research and innovation in the curriculum. The study of integrating artificial intelligence technologies into the management system of technical agricultural education involved comparing the effectiveness of two approaches: a combined approach, which uses a wide range of AI tools to implement the educational and management processes of higher education institutions; and a differentiated approach, in which AI technologies are divided into three groups to perform the following specialised tasks: creating visual and media content; modelling, calculations and 3D visualisation; and chatbot assistants for planning, consultation and support during the educational process. To assess this, criteria were developed for the integration of AI technologies into the management system of agricultural education. These criteria include compliance with the intended purpose, moderation of the educational process, accessibility, quality of the created content, and technical support. A statistical evaluation based on the Spearman criterion determined that preliminary differentiation of AI tools according to the expected results of their application is a more effective approach. Conclusions. The integration of AI technologies into agrotechnical education management systems can transform the role of educators, shifting the focus from content provision to facilitating deeper learning and critical analysis. However, strengthening the mentoring and guidance of students on the ethical and effective use of AI and issues of academic integrity shuld be adressed. In the context of applying AI technologies to improve education management systems for higher education students majoring in agriculture, it is clear that teaching becomes more dynamic, effective and responsive to their individual needs. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Анотація. Інтеграція штучного інтелекту в систему управління освітою підвищує залученість студентів, забезпечуючи інтерактивний та персоналізований навчальний досвід. В контексті викладацької діяльності відбувається підвищення ефективності у створенні контенту, наданні зворотного зв'язку та процесах оцінювання. Крім того, штучний інтелект допоможе студентам розвивати критичне мислення та сучасні цифрові навички, які є важливими для фахівців в галузі агроінженерії. Використання штучного інтелекту також може підвищити нашу здатність здійснювати складний аналіз даних та моделювання технічних процесів, збагачуючи практичне розуміння студентів та спрощуючи адміністративні процеси. У статті досліджено способи інтеграції технологій штучного інтелекту в систему управління агротехнічною освітою. Залучення інструментів штучного інтелекту дозволяє адаптувати навчання до індивідуальних потреб студентів та звільнити час, автоматизуючи рутинні завдання, що надає можливість присвятити більше зусиль дослідженням та інноваціям у навчальній програмі. Дослідження інтеграції технологій штучного інтелекту в систему управління технічною аграрною освітою полягало в порівнянні ефективності двох підходів: комбінованого, тобто застосування широкого спектру засобів ШІ для реалізації освітніх та управлінських процесів закладів вищої освіти та диференційованого, тобто коли технології ШІ поділені на три групи та реалізують наступні спеціалізовані завдання: створення візуального та медіа контенту; здійснення моделювання, розрахунків та 3Д візуалізації; чат- бот асистенти для планування, консультування та підтримки навчального процесу. З метою оцінки розроблено критерії інтеграції технологій штучного інтелекту в систему управління агротехнічною освітою, до яких відносяться: відповідність цільовому призначенню; модерація освітнього процесу; доступність; якість створеного контенту та технічна підтримка. Здійснено статистичну оцінку на основі критерія Спірмена і визначено, що попередня диференціація засобів ШІ в залежності від очікуваних результатів їх застосування є більш ефективним підходом. Інтеграція технологій штучного інтелекту в систему управління агротехнічною освітою може трансформувати роль викладача, змістивши фокус з о надання контенту на сприяння глибшому навчанню та критичному аналізу. Але треба звернути увагу на необхідність посилення наставництва та керівництва студентами щодо етичного та ефективного використання штучного інтелекту, питань академічної доброчесності. В контексті застосування технологій ШІ для покращення системи управління освітою, що спрямована на підготовку здобувачів вищої освіти агротехнічного напрямку визначено, що викладання стає більш динамічним, ефективним та реагує на індивідуальні потреби здобувачів вищої освіти. | - |
| dc.language.iso | en_US | uk_UA |
| dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
| dc.subject | education management system | uk_UA |
| dc.subject | agricultural education | uk_UA |
| dc.subject | technical disciplines | uk_UA |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
| dc.subject | система управління освітою | uk_UA |
| dc.subject | аграрна освіта | uk_UA |
| dc.subject | технічні дисципліни. | uk_UA |
| dc.title | Інтеграція технологій штучного інтелекту в систему управління агротехнічною освітою | uk_UA |
| dc.title.alternative | Integration of artificial intelligence technologies into the management system of agrotechnical education | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2025. - Вип. 53 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1-babenko.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.