Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТабацкова Ганна Вячеславівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorTabatskova Hanna, scientific director-
dc.contributor.authorЛисенко, А. В.-
dc.date.accessioned2025-12-17T11:21:36Z-
dc.date.available2025-12-17T11:21:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисенко А. В. Використання статистики у маркетингових дослідженнях підприємства : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 374-377.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23113-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВикористання статистики у маркетингових дослідженнях підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2025-374-377.pdf920,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.