Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23113
Назва: Використання статистики у маркетингових дослідженнях підприємства
Автори: Табацкова Ганна Вячеславівна, науковий керівник
Tabatskova Hanna, scientific director
Лисенко, А. В.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лисенко А. В. Використання статистики у маркетингових дослідженнях підприємства : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 374-377.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23113
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2025-374-377.pdf920,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.