Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23313
Title: Продуктивність пшениці озимої залежно від попередників та норм висіву в умовах ФОП «Дзуман Іван Валентинович» Миколаївського району Миколаївської області
Authors: Корхова, Маргарита Михайлівна, науковий керівник
Korkhova, Margarita, scientific director
Дзуман, Іван Валентинович
Keywords: пшениця м'яка озима
норми висіву насіння
попередники
урожайність
економічна ефективність
Issue Date: 2025
Citation: Дзуман І. В. Продуктивність пшениці озимої залежно від попередників та норм висіву в умовах ФОП «Дзуман Іван Валентинович» Миколаївського району Миколаївської області : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Магістр» освітньо-професійної програми «Агрономія» другого магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 201 Агрономія / наук. керівн. М. М. Корхова. Миколаїв : МНАУ, 2025. 84 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена вивченню впливу норм висіву насіння та попередників на продуктивність пшениці м'якої озимої в умовах ФОП «Дзуман Іван Валентинович». Найвищу врожайність і якість зерна пшениці озимої сформовано у варіанті з нормою висіву насіння 3,0 млн шт./га по попереднику сидеральний пар – 4,66 т/га. Найвищий чистий прибуток та рівень рентабельності отримано при вирощуванні пшениці озимої з нормою висіву насіння 3,0 млн шт./га по попереднику горох – 22367,8 грн/га і 98,5%. За результатами досліджень рекомендовано виробництву вирощувати сорт пшениці озимої Протекція одеська з нормою висіву 3,0 млн шт./га по попереднику горох посівний.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23313
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (Факультет агротехнологій)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дзуман Іван без титулки і завдання (2).pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open
Презентація Дзуман.ppt4,5 MBMicrosoft PowerpointView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.