Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/235
Назва: Мотиви навчальної діяльності студентів-нефілологів у процесі мовної освіти
Мотивы учебной деятельности студентов-нефилологов в процессе языкового образования
Motives of non-philological students’ educational activity in the process of linguistic education
Автори: Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Ганниченко, Татьяна Анатольевна
Gannichenko, Tetyana
Ключові слова: мотив
мотивація
мовна освіта
компетенція
мотив
языковое образование
компетенция
motivation
motive
linguistic education
competence
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів
Бібліографічний опис: Ганніченко Т. А. Мотиви навчальної діяльності студентів-нефілологів у процесі мовної освіти / Т. А. Ганніченко // Педагогічний альманах : збірник наукових праць .– Херсон : РІПО, 2011. – Вип. 9. – С. 103-108.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду сутності і ролі мотивів навчальної діяльності студентів-нефілологів у процесі їх мовної освіти. Автор визначає рівні мотивації на початковому та кінцевому етапах навчання
Статья посвящена рассмотрению сущности и роли мотивов учебной деятельности студентов-нефилологов в процессе их языкового образования. Автор определяет уровни мотивации на начальном и конечном этапах обучения
The article is devoted to the essence and role of motives of non-philological students’ educational activity in the process of their linguistic education. The author determines the levels of motivation at the initial and final stages of training
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/235
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Ганниченко.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.