Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Наталя Григорівна-
dc.contributor.authorПономаренко, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Natalia-
dc.date.accessioned2018-02-05T14:30:58Z-
dc.date.available2018-02-05T14:30:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПономаренко Н. Г. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Г. Пономаренко // Освітологія. – Київ : Едельвейс, 2015. – № 4. – 134 с.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2469-
dc.description.abstractВ статті розглядаються різні підходи до визначення сутності понять «експертиза» та «експертиза в галузі освіти або педагогічна експертиза». Визначено, що педагогічну експертизу розглядають як систему досліджень або комплекс науково-дослідних чи аналітичних процедур, спрямованих на поліпшення якості змісту освіти, підвищення професійної компетентності педагогічного колективу, а також підготовки й прийняття компетентного управлінського рішення. З’ясовано відмінності між поняттями «експертиза», «моніторинг», «діагностика», «аудит», «інспектування». Виокремлено найбільш важливі функції експертизи в галузі освіти та її основні типи.ru
dc.description.abstractВ статье рассматриваются разные подходы к определению сущности понятий «экспертиза» и «экспертиза в области образования или педагогическая экспертиза». Определено, что педагогическую экспертизу рассматривают как систему исследований или комплекс научно-исследовательских или аналитических процедур, направленных на улучшение качества содержания образования, повышение профессиональной компетентности педагогического коллектива, а также подготовки и принятия компетентного управленческого решения. Выяснены отличия между понятиями «экспертиза», «мониторинг», «диагностика», «аудит», «инспекция». Выделены наиболее важные функции экспертизы в области образования и ее основные типы.-
dc.description.abstractThe article covers various approaches to defining the notion of «expert assessment in education or pedagogical expert assessment». It has been found that pedagogical expert assessment is seen as a system of researching pedagogical phenomena, processes, problems, pedagogical activity results as well as forecasting the development of education, expert assessment of alternative solutions and identifying the best results of the educational process arrangement in order to improve the quality of education and provide counseling services to authors and staff in educational institutions. On the other hand, expert assessment is seen as a complex of scientific and research procedures aimed at summarising the information received from experts to enable competent decision-making in the field of educational institutions management. It is highlighted that expert assessment is significantly different from such notions as «monitoring», «diagnostics», «audit» and «inspection». That is to say that the main purpose of monitoring is to prevent any possible failures in effective functioning of an object, while expert assessment maintains its development. Diagnostics can be conducted by any individual with the help of certain methods aimed at identifying the causes of positive and negative outcomes. One of the features of audit is that educational authorities are invited by the head of an educational institution. Inspections identify whether or not schools meet the requirements and standards of the industry and make conclusions. In addition to the above, the key functions and types of expert assessment in education have been defined (analytical, developmental, counseling, diagnostic, reflexive and forecasting).-
dc.language.isootherru
dc.subjectдіагностикаru
dc.subjectекспертизаru
dc.subjectекспертиза в освітіru
dc.subjectекспертний метод дослідженняru
dc.subjectмоніторингru
dc.subjectпедагогічна експертизаru
dc.subjectДиагностикаru
dc.subjectэкспертизаru
dc.subjectэкспертиза в образованииru
dc.subjectэкспертный метод исследованияru
dc.subjectмониторингru
dc.subjectпедагогическая экспертизаru
dc.subjectdiagnosticsru
dc.subjectexpert assessmentru
dc.subjectexpert assessment in educationru
dc.subjectexpert method of researchru
dc.subjectmonitoringru
dc.subjectpedagogical expert assessmentru
dc.titleЕкспертиза в освіті: особливості, функції, типиru
dc.titleЭкспертиза в образовании: особенности, функции, типы-
dc.titleExpert Assessment In Education: Features, Funktions and Types-
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf666,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.