Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2479
Назва: Форми підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу
Формы подготовки экспертов по вопросам образования в немецкоязычных странах Европейского Союза
Forms Of Educational Experts Training In German-Speaking Countries Of The European Union
Автори: Пономаренко, Наталя Григорівна
Пономаренко, Наталья Григорьевна
Ponomarenko, Natalia
Ключові слова: дослідницька майстерня
експерт з освіти
колоквіум
лекція
магістерська робота
практика
проект
проектний семінар
исследовательская мастерская
эксперт по вопросам образования
коллоквиум
лекция
магистерская образовательная программа
магистерская работа
практика
проект
проектный семинар
семинар
research workshop
colloquium
lecture
Master's programme
Master's research paper
project
project seminar
practical training
seminar
educational expert
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Пономаренко Н. Г. Форми підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2015. – № 3. – 168 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні форми підготовки експертів з освіти в Австрії, Німеччині та Швейцарії. Встановлено, що з метою підготовки вказаних фахівців у цих країнах запроваджені магістерські освітні програми, під час яких використовуються такі форми організації освітньої діяльності, як лекції, семінари, проектні семінари, дослідницькі майстерні, колоквіуми, практика, проекти та магістерські роботи. З’ясовано, що підготовку експертів з освіти здійснюють також установи, що супроводжують процес розвитку освіти. Вказано, що основними формами освітньої діяльності при цьому є семінари, які тривають від одного дня до одного тижня та одно- або дводенні тренінги.
Рассмотрены основные формы подготовки экспертов по вопросам образования в Австрии, Германии и Швейцарии. Установлено, что с целью подготовки таких специалистов в этих странах введены магистерские образовательные программы и используются такие формы образовательной деятельности, как семинар, проектный семинар, исследовательская мастерская, коллоквиум, практика, проект и магистерская работа. Выяснено, что подготовку экспертов по вопросам образования осуществляют также учреждения, которые сопровождают процесс развития образования. Указано, что основными формами организации образовательной деятельности при этом являются семинары, которые длятся от одного дня до недели, и одно- и двухдневные тренинги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2479
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61960-127407-1-SM.pdf466,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.