Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2482
Назва: Кваліфікаційні цілі підготовки експертів з освіти в Німеччині
Квалификационные цели подготовки экспертов по вопросам образования в Германии
The Qualifying Goals For Experts In Education In Germany
Автори: Пономаренко, Наталя Григорівна
Пономаренко, Наталья Григорьевна
Ponomarenko, Natalia
Ключові слова: кваліфікаційні цілі
експерт з освіти
магістерські освітні програми
розвиток школи
розвиток персоналу
освітнього процесу
експертиза та забезпечення якості
квалификационные цели
эксперт по вопросам образования
магистерские образовательные программы
развитие школы
qualifying goals
experts in education
master educational programs
the development of the school
staff of the educational process
evaluation and quality assurance
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Пономаренко Н. Г. Кваліфікаційні цілі підготовки експертів з освіти в Німеччині / Н. Г. Пономаренко // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої сфери в контексті міжнародної співпраці України : матеріали міжнародної наук.-практ. конференції, 20–21 квітня 2017 р. – Миколаїв, 2017. – 192 c.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто кваліфікаційні цілі підготовки експертів з освіти в Німеччині, зокрема, за магістерськими освітніми програмами університетів та Педагогічних інститутів. З’ясовано, що випускники освітніх програм підготовки експертів в галузі освіти повинні оволодіти знаннями та вміннями щодо розвитку школи та персоналу, розвитку освітнього процесу, експертизи та забезпечення якості, а також володіти емпіричними методами дослідження та консультування
В статье рассмотрены квалификационные цели подготовки экспертов по вопросам образования в Германии, в частности, за магистерскими образовательными программами университетов и Педагогических институтов. Выяснено, что выпускники образовательных программ подготовки экспертов в области образования должны овладеть знаниями и умениями относительно развития школы и персонала, развития образовательного процесса, экспертизы и обеспечения качества, а также овладеть эмпирическими методами исследования и консультирования.
In the article the qualifying goals for experts in education in Germany, in particular, master educational programs of universities and educational institutions. Found that graduates of educational training programs for experts in the field of education should acquire knowledge and skills for the development of the school and staff of the educational process, examination and quality assurance, and have empirical research methods and counseling.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2482
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційні цілі.pdf321,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.