Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493
Назва: Електронна комерція
Автори: Нєлєпова, Альона Володимирівна
Нелепова, Алена Владимировна
Nelepova, Alena
Ключові слова: електронна комерція
сучасний бізнес
теорії розвитку
платіжна система
захист інформації
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Електронна комерція [Електронний ресурс] : метод. реком. до виконання практичних робіт для здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" 3 курсу напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" денної форми навчання / уклад. : А. В. Нєлєпова. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 81 с.
Опис: Електронна комерція являє собою середовище, в якому юридична або фізична особа, що знаходиться в будь-якій точці економічної системи, може легко контактувати ( з мінімальними витратами ) з будь-якою іншою юридичною або фізичною особою з метою спільної діяльності: торгівлі, обміну ідеями, «ноу-хау» тощо. І хоча електронна комерція за принципами реалізації майже не відрізняється від традиційного бізнесу, вона вимагає від своїх учасників спеціальних знань та навичок, оскільки вони слугують базою для прийняття того чи іншого рішення, пов’язаного з бізнесом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2493
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elektronna_komertsiya.pdf3,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.