Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493
Title: Електронна комерція
Authors: Нєлєпова, Альона Володимирівна
Нелепова, Алена Владимировна
Nelepova, Alena
Keywords: електронна комерція
сучасний бізнес
теорії розвитку
платіжна система
захист інформації
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Abstract: Електронна комерція [Електронний ресурс] : метод. реком. до виконання практичних робіт для здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" 3 курсу напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" денної форми навчання / уклад. : А. В. Нєлєпова. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 81 с.
Description: Електронна комерція являє собою середовище, в якому юридична або фізична особа, що знаходиться в будь-якій точці економічної системи, може легко контактувати ( з мінімальними витратами ) з будь-якою іншою юридичною або фізичною особою з метою спільної діяльності: торгівлі, обміну ідеями, «ноу-хау» тощо. І хоча електронна комерція за принципами реалізації майже не відрізняється від традиційного бізнесу, вона вимагає від своїх учасників спеціальних знань та навичок, оскільки вони слугують базою для прийняття того чи іншого рішення, пов’язаного з бізнесом.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2493
Appears in Collections:Методичні рекомендації (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elektronna_komertsiya.pdf3,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.