Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2533
Назва: Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів
Автори: Коваленко, Ганна В’ячеславівна
Коваленко, Анна Вячеславовна
Kovalenko, Hanna
Альбещенко, Олексій Станіславович
Альбещенко, Алексей Станиславович
Albeschenko, Oleksiy
Ключові слова: Виробнича програма підприємства
Основні фонди підприємства
Оборотні кошти
Персонал підприємства
оплата праці
Витрати виробництва
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Коваленко, Г. В. Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів [Електронний ресурс] : курс лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти "магістр" спеціальності 204 "Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва" денної та заочної форми навчання / Г. В. Коваленко, О. Альбещенко, С. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): У курсі лекцій викладено питання щодо форм прояву основних економічних законів в м’ясній та молочній промисловості, умов та чинників, які забезпечують зростання виробництва продукції в цих галузях. Рекомендовано здобувачам вищої освіти спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» з використання знань з курсу «Економіка виробництва і маркетинг молочних (м’ясних) продуктів».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2533
Розташовується у зібраннях:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ekonomika_vyrobnytstva_i_marketynh_molochnykh_(myasnykh)_produktiv.pdf448 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.