Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛесік, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛесик, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorLesik, Iryna-
dc.date.accessioned2018-02-20T10:12:56Z-
dc.date.available2018-02-20T10:12:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationLesik I. M. Formation and functioning of the vegetable products’ market is on innovative principles / I. M. Lesik // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. – Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. – P. 29-31.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2642-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти формування та функціонування ринку продукції овочівництва. Розглянуто взаємозв’язок і взаємозалежність раціонального поєднання природно-ресурсного, виробничого, і інноваційного потенціалів, з урахуванням глобалізаційних перетворень. Визначено конкурентні позиції у формуванні і функціонуванні ринку продукції овочівництва з урахуванням техніко-технологічних особливостей. Обґрунтовано необхідність розробки та впровадження інструментарію, який дозволить активізувати інтеграційні процеси, що є дієвим з точки зору освоєння інновацій.uk
dc.description.abstractИсследованы теоретические аспекты формирования и функционирования рынка продукции овощеводства. Рассмотрена взаимосвязь и взаимозависимость рационального сочетания природно-ресурсного, производственного и инновационного потенциалов, с учетом глобализационных преобразований. Определены конкурентные позиции в формировании и функционировании рынка продукции овощеводства с учетом технико-технологических особенностей. Обоснована необходимость разработки и внедрения инструментария, который позволит активизировать интеграционные процессы, который является действенным с точки зрения освоения инноваций-
dc.description.abstractThe theoretical aspects of forming and functioning of vegetable products’ market. Intercommunication is considered and interdependence of rational combination a naturally-resource, productive, and innovative potentials, taking into account transformations of globalization. Competition positions are certain in forming and functioning of vegetable products’ market taking into account technical and technological features. The necessity of development and introduction of tool, that will allow activating integration processes that are effective from the point of view of mastering, is reasonable of innovation.-
dc.language.isoenuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпродукція овочівництваuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectпродукция овощеводстваuk
dc.subjectпотенциалuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectглобализацияuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectvegetable productsuk
dc.subjectpotentialuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectinnovationuk
dc.titleФормування і функціонування ринку продукції овочівництва на інноваційних засадахuk
dc.titleFormation and functioning of the vegetable products’ market is on innovative principles-
dc.typeArticleuk
dc.typeФормирование и функционирование рынка продукции овощеводства на инновационных принципах-
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесик_статья.pdf363,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.