Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/276
Назва: Інтерактивне позааудиторне навчання вищої математики студентів за фахом «Механізація та електрифікація сільського господарства».
Интерактивное внеаудиторная обучения высшей математике студентов по специальности «Механизация и электрификация сельского хозяйства».
Interactive extracurricular teaching higher mathematics for students on a speciality «Mechanization and electrification of agriculture».
Автори: Євстрат’єв, Сергій Вікторович
Нєлєпова, Альона Володимирівна
Евстратьев, Сергей Викторович
Нелепова, Алена Владимировна
Evstratjev, Sergej
Nelepova, Alena
Ключові слова: інтерактивне навчання
дистанційні технології
інформаційне середовище
курс дисциплін «Вища математика»
самостійна робота
интерактивное обучение
дистанционные технологии
информационная среда
курс дисциплины «Высшая математика»
самостоятельная работа
оnline training
distance technologies
information environment
the course of discipline "Higher Mathematics"
independent work
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Євстрат’єв С. В. Інтерактивне позааудиторне навчання вищої математики студентів за фахом «Механізація та електрифікація сільського господарства» / С. В. Євстрат’єв, А. В. Нєлєпова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2012. - Вип. 174. — С. 72—82.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність використання інтерактивних та дистанційних технологій під час вивчення дисципліни «Вища математика» за фахом «Механізація та електрифікація сільського господарства»;визначено специфіку дисципліни; викладено основні складові інформаційного середовища: курс лекцій, завдання до практичних робіт, тестуюча програма контролю знань.
В статье представлен анализ необходимости использования интерактивних и дистанционных технологий во время изучения дисциплины «Высшая математика» для специальности «Механизация и электрификация сельского хозяйства»; определена специфика дисциплины; изложены основные составляющие информационной среды: курс лекций, задания к практическим работам, программа контроля в виде тестирования.
In the article the analysis of necessity of the use of интерактивних and controlled from distance technologies is presented during the study of discipline "Higher mathematics" for speciality "Mechanization and electrification of agriculture"; the specific of discipline is certain; the basic constituents of informative environment are expounded: course of lectures, tasks to practical works, control program as testing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/276
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НТЕРАК~1.PDF650,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.