Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНєлєпова, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorНелепова, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorNelepova, Alena-
dc.date.accessioned2018-03-06T08:40:20Z-
dc.date.available2018-03-06T08:40:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНєлєпова А. В. Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології») / А. В.Нєлєпова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2013. Вип. 192. - Ч. 2. - С. 11-16.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778-
dc.description.abstractУ статті висвітлено досвід по організації науково-дослідної роботи студентів агрономічного факультету під час вивчення дисципліни «Інформаційні технології». Досвід заснований на інтеграції навчального і науково-дослідного процесів. Наведено методичні рекомендації викладачам щодо організації лабораторних робіт з дисципліни в контексті організації науково-дослідної роботи. Висвітлено зміст типової програ- ми навчальної дисципліни «Інформаційні технології» спеціальності 6.090101 «Агрономія». Доведено, що рекомендовані методичні прийоми є основою щодо формування науково-дослідної компетентності, полегшення процесу професійної та соціальної адаптації. Ефективність організації науково-дослідної роботи студентів на ранньому етапі нав- чання підтверджується високим рівнем їх готовності до участі в наукових заходах, отримання високих результатів і реалізації своїх інтелектуальних здібностей.uk
dc.description.abstractВ статье приведены опыт по организации научно- исследовательской работы студентов агрономического факультета во время изучения дисциплины «Информационные технологии». Опыт основан на интеграции учебного и научно-исследовательского процессов. Приведены методические рекомендации которые являются ос- новой по формированию научно-исследовательской компетентности, облегчения процесса профессиональной и социальной адаптации. Эффективность организации научно-исследовательской работы студентов на раннем этапе обучения подтверждается высоким уровнем их готовности к участию в научных мероприятиях, получения высоких результатов и реализацией интеллектуальных способностей.-
dc.description.abstractThe article describes the experience in the organization of research work of students at the Faculty of Agronomy of the discipline "Information Technology". Experience is based on the integration of teaching and research processes. Lists guidelines that are the basis for the formation of research competence, facilitate professional and social adaptation. Efficient organization of research students at an early stage of learning confirmed by the high level of their preparedness to participate in academic events, get good results and implementation of intellectual ability.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectаграрна освітаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk
dc.subjectпрофесійна та соціальна адаптаціяuk
dc.subjectаграрное образованиеuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectнаучно-исследовательская работаuk
dc.subjectпрофессиональная и социальная адаптацияuk
dc.subjectagrarian educationuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectresearch workuk
dc.subjectprofessional and social adaptationuk
dc.titleПідготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології»)uk
dc.titleПодготовка будущих агрономов к научно-исследовательской работе (на примере изучения дисциплины «Информационные технологии»)-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf456,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.