Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Назва: Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології»)
Подготовка будущих агрономов к научно-исследовательской работе (на примере изучения дисциплины «Информационные технологии»)
Автори: Нєлєпова, Альона Володимирівна
Нелепова, Алена Владимировна
Nelepova, Alena
Ключові слова: аграрна освіта
інформаційні технології
науково-дослідна робота
професійна та соціальна адаптація
аграрное образование
информационные технологии
научно-исследовательская работа
профессиональная и социальная адаптация
agrarian education
information technologies
research work
professional and social adaptation
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Нєлєпова А. В. Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології») / А. В.Нєлєпова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2013. Вип. 192. - Ч. 2. - С. 11-16.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено досвід по організації науково-дослідної роботи студентів агрономічного факультету під час вивчення дисципліни «Інформаційні технології». Досвід заснований на інтеграції навчального і науково-дослідного процесів. Наведено методичні рекомендації викладачам щодо організації лабораторних робіт з дисципліни в контексті організації науково-дослідної роботи. Висвітлено зміст типової програ- ми навчальної дисципліни «Інформаційні технології» спеціальності 6.090101 «Агрономія». Доведено, що рекомендовані методичні прийоми є основою щодо формування науково-дослідної компетентності, полегшення процесу професійної та соціальної адаптації. Ефективність організації науково-дослідної роботи студентів на ранньому етапі нав- чання підтверджується високим рівнем їх готовності до участі в наукових заходах, отримання високих результатів і реалізації своїх інтелектуальних здібностей.
В статье приведены опыт по организации научно- исследовательской работы студентов агрономического факультета во время изучения дисциплины «Информационные технологии». Опыт основан на интеграции учебного и научно-исследовательского процессов. Приведены методические рекомендации которые являются ос- новой по формированию научно-исследовательской компетентности, облегчения процесса профессиональной и социальной адаптации. Эффективность организации научно-исследовательской работы студентов на раннем этапе обучения подтверждается высоким уровнем их готовности к участию в научных мероприятиях, получения высоких результатов и реализацией интеллектуальных способностей.
The article describes the experience in the organization of research work of students at the Faculty of Agronomy of the discipline "Information Technology". Experience is based on the integration of teaching and research processes. Lists guidelines that are the basis for the formation of research competence, facilitate professional and social adaptation. Efficient organization of research students at an early stage of learning confirmed by the high level of their preparedness to participate in academic events, get good results and implementation of intellectual ability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf456,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.