Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/280
Назва: Маркетингова система збуту молочної продукції
Маркетинговая система сбыта молочной продукции
Marketing system sales of milk products
Автори: Золотих, Ірина Борисівна
Золотых, Ирина Борисовна
Zolotykh, Irina
Ключові слова: поліпшення
збут
продукція молочна
маркетинг
фірмова торгівля
ефективність
улучшение
сбыт
продукция молочная
маркетинг
фирменная торговля
эффективность
improvement
sale
products
milk
marketing
brandname trade
efficiency
Дата публікації: 2010
Видавництво: Миколаївський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Золотых И. Б. Маркетинговая система сбыта молочной продукции / И. Б. Золотых // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3(54), Т.1. – С. 54 – 59.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається розвиток та значення маркетингової системи підприємств молочної промисловості: покращення їх збутової діяльності і забезпечення розширеного відтворення.
В статье рассматривается развитие и значение маркетинговой системы предприятий молочной промышленности: улучшение её сбытовой деятельности и обеспечение расширенного воспроизводства.
Development and value of the marketing system of enterprises of suckling industry is examined in the article : improvement of their sale activity and providing of the extended reproduction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/280
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2010. - Вип. 3 (54). - Т. 1.
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркет сист..pdf221,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.