Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/283
Назва: Організація навчального процесу відповідно до кредитно-модульною системою Болонського процесу
Организация учебного процесса в соответствии с кредитно-модульной системой Болонского процесса.
Organization of the educational process in accordance with the credit-module system of the Bologna Process.
Автори: Золотих, Ірина Борисівна
Золотых, Ирина Борисовна
Zolotykh, Irina
Ключові слова: кредитно-модульна система вищої освіти
Болонський процес
європейська система освіти
кредитно-модульна система высшего образования
Болонский процесс
европейская система образования
сredit-modular system of higher education
the Bologna Process
the European education system
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Золотых И. Б. Организация учебного процесса в соответствии с кредитно-модульной системой Болонского процесса / И. Б. Золотых // Высшее профессиональное образование: традиции и инновации : материалы III междунар. науч.-прак. конф., Кемерово, 25 апр.2012г. – Кемерово, 2012. – С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаэться кредитно-модульна система вищої освітис і практичний досвід його застосування. Виявлені недоліки класичної системи освіти та необхідність реформ в процес інтернаціоналізації світу. Аналізує позитивні і негативні аспекти європейської системи освіти і можливості збереження окремих національних традицій освіти.
В статье рассматривается кредитно – модульная система высшего образования Болонского процесса и практический опыт её применения. Выявленны недостатки классической системы образования и необходимость её реформирования. Проанализированы отрицательные и положительные аспекты европейской системы образования и возможности сохранения отдельных национальных традиций образования.
The article deals with credit - module (point-rating) the higher education system of the Bologna process and the practical experience of its application. Identified shortcomings of the classical system of education and the need for reform in the internationalization process of the world. Analyzes the positive and negative aspects of European education systems and the preservation of individual national traditions of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/283
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орг.учеб. проц.Бол.проц..pdf142,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.