Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
Назва: Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві
Advantages of implementation of marketing management for building enterprises
Автори: Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна
Klyuchnik, Alena
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
управління
маркетинговий менеджмент
будівельне підприємство
будівництво
маркетинговая деятельность
управление
маркетинговый менеджмент
строительное предприятие
строительство
marketing
marketing activity
management
marketing management
construction company
construction
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ключник А. В. Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві / А. В. Ключник // Економіка та управління підприємствами. – 2017. – Вип. 20. – С. 45-49.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві. Розкрито різницю тлумачення понять «маркетинговий менеджмент» та «управління маркетингом». Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах. Розкрито зміст управлінських функцій системи маркетингового менеджменту будівельного підприємства: планування, організація, контроль. Наведено основні напрями зовнішнього та внутрішнього маркетингу будівельного підприємства. Розкрито впливові чинники маркетингового менеджменту у сфері будівництва. Обґрунтовано доцільність впровадження відповідних методів і програм маркетингу в управлінні будівельним підприємством.
В статье исследованы преимущества внедрения маркетингового менеджмента на строительном предприятии. Раскрыто разницу толкования понятий «маркетинговый менеджмент» и «управление маркетингом». Выделены общие черты маркетингового менеджмента строительных предприятиях. Раскрыто содержание управленческих функций системы маркетингового менеджмента строительного предприятия: планирование, организация, контроль. Наведены основные направления внешнего и внутреннего маркетинга строительного предприятия. Раскрыты факторы, влияющие на маркетинговый менеджмент в сфере строительства. Обоснована целесообразность внедрения соответствующих методов и программ маркетинга в управлении строительным предприятием.
In the article the advantages of introducing marketing management at the construction company are explored. The difference between the concepts of «marketing management» and «marketing management» is revealed. The general features of marketing management at construction enterprises are highlighted. The content of managerial functions of the marketing management system of the construction company is revealed: planning, organization, control. The main directions of external and internal marketing of a construction enterprise are given. The influential factors of marketing management in the field of construction are revealed. The expediency of introducing appropriate methods and marketing programs in the management of the construction company has been substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf182,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.