Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2998
Назва: Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Distinctive features of management marketing activities of building enterprise
Автори: Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна
Klyuchnik, Alena
Ключові слова: будівництво
будівельне підприємство
функції управління
комплекс маркетингу
управління маркетинговою діяльністю
строительство
строительное предприятие
функции управления
комплекс маркетинга
управления маркетинговой деятельностью
construction
construction company
management functions
marketing complex
management marketing activities
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ключник А. В. Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств / А. В. Ключник // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 14. – Ч. 1. – С. 137-141.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено визначення будівництва та будівельного підприємства. Розкрито класифікацію будівельних підприємств в Україні. Досліджено адміністративні функції управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито базовий комплекс маркетингу будівельного підприємства з урахуванням специфіки будівельної продукції. Виявлено характерні особливості формування та впровадження маркетингових програм на будівельному підприємстві.
Different features of management marketing activities of construction enterprises are considered in this work. The definitions of construction and construction company are given in the article. The classification of construction enterprises in Ukraine is revealed. The administrative functions of management marketing activities of construction enterprises are investigated. The basic marketing complex of construction enterprise with the account of specificity of building products is revealed. The characteristic features of the formation and implementation of marketing programs at the construction company are revealed.
В работе рассмотрены отличительные особенности управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Приведены определения строительства и строительного предприятия. Раскрыта классификация строительных предприятий в Украине. Исследованы административные функции управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыт базовый комплекс маркетинга строительного предприятия с учетом специфики строительной продукции. Выявлены характерные особенности формирования и внедрения маркетинговых программ на строительном предприятии.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2998
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf295,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.