Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Назва: Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства
Marketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity
Автори: Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна
Klyuchnik, Alena
Pokusa, Filip
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ключник А. Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства / А. Ключник, Ф. Покуса // Соціально-економічні аспекти сталого розвитку регіонів : моногр. - Opole, 2018. - С. 29-34.
Короткий огляд (реферат): Marketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity. In the article influence of instruments of marketing communications is certain on development of sale activity of enterprise and it is resulted their description and functions. Certain basic descriptions of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
ISBN: 978-83-62683-52-9
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograph2018-1.pdf148,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.