Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Title: Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства
Marketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity
Authors: Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна
Klyuchnik, Alena
Pokusa, Filip
Issue Date: 2018
Citation: Ключник А. Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства / А. Ключник, Ф. Покуса // Соціально-економічні аспекти сталого розвитку регіонів : моногр. - Opole, 2018. - С. 29-34.
Abstract: Marketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity. In the article influence of instruments of marketing communications is certain on development of sale activity of enterprise and it is resulted their description and functions. Certain basic descriptions of marketing communications.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
ISBN: 978-83-62683-52-9
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monograph2018-1.pdf148,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.