Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3198
Title: | Развитие национальной системы образования в Республике Беларусь: проблемы, направления развития и риски |
Other Titles: | The development of a national system of education in the Republic of Belarus: problems and development prospects and risks |
Authors: | Астафьева, В. А. Astafieva, V. |
Keywords: | академічна мобільність дорожня карта освіта academic mobility roadmap education |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Астафьева В. А. Развитие национальной системы образования в Республике Беларусь: проблемы, направления развития и риски [Электронный ресурс] / В. А. Астафьева // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні та євроінтеграційні аспекти : матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Миколаїв, 23-25 листопада 2016 року. – Миколаїв : МНАУ, 2016. – С. 247-251. |
Abstract: | Зі вступом Республіки Білорусь в Болонський процес академічна мобільність
повинна стати обов'язковою складовою освітнього процесу, що передбачає серйозні зміни
в роботі установ освіти – від нових організаційних вимог до зміни нормативно-
методичної бази. У зв'язку з цим необхідним є аналіз всіх факторів її розвитку. With the accession of the Republic of Belarus to the Bologna process, academic mobility has become a mandatory component of the educational process, which involves major changes in the institutions of education – from the new organizational requirements before the change of regulations. In this connection, the necessary analysis of all the factors of its development. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3198 |
Appears in Collections: | Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання - 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstracts2016-11-25-72.pdf | 433,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.