Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3488
Title: Використання комп’ютерних технологій при підготовці майбутнього спеціаліста до професійної діяльності
Other Titles: Использование компьютерных технологий при подготовке будущего специалиста к профессиональной деятельности
Use of computer technologies in preparation of the future specialist for professional activity
Authors: Тайхриб, Катерина Анатоліївна
Тайхриб, Екатерина Анатольевна
Tajchrib, Katerina
Keywords: комп'ютерні технології
мультимедіа
електронні книги
інформаційні технології
компьютерные технологии
мультимедиа
электронные книги
информационные технологии
computer technologies
multimedia
e-books
information technologies
Issue Date: 2017
Citation: Тайхриб К. А. Використання комп’ютерних технологій при підготовці майбутнього спеціаліста до професійної діяльності / К. А. Тайхриб // Професійна педагогічна освіта: теорія, досвід, перспективи : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. – Рівне, 2017. – С. 113-117.
Abstract: Комп'ютерні технології як потужне джерело навчання вимагають детального підходу до формування методів навчання. Наведені технології навчання мають великі можливості та резерви для вирішення питань організації та вдосконалення навчання студентів. Зокрема, розширюються межі знань та шляхів доступу до державних та зарубіжних наукових публікацій, а також комп'ютерні дидактичні лабораторії для підготовки майбутніх фахівців, передові технології для формування знань, електронних підручників, довідників, навчальних посібників тощо. Навчальна практика в навчальних закладах різних форм підтверджує той факт, що використання інформаційних можливостей зазначених передових технологій у їхньому спілкуванні з навчальним процесом насправді створює технологічний прорив у методології, організації та практичної реалізації навчального процесу для різних предметів взагалі рівні освітньої системи.
Компьютерные технологии как мощный источник обучения требуют детального подхода к формированию методов обучения. Указанные технологии обучения имеют большие возможности и резервы для решения вопросов организации и совершенствования обучения студентов. В частности, расширяются пределы знаний и способы доступа к государственным и зарубежным научным публикациям, а также компьютерные дидактические лаборатории для обучения будущих специалистов, передовые технологии для формирования знаний, электронные учебники, справочники, учебники и т. д. Преподавательская практика в учебных заведениях разных форм доказывает тот факт, что использование информационных возможностей указанных передовых технологий в их общении для образовательного процесса фактически создает технологический прорыв в методологии, организации и практической реализации образовательного процесса для разных субъектов вообще уровней образовательной системы.
Computer technologies as a powerful source of learning require detailed approach to form methods of teaching. The mentioned technologies of teaching have great possibilities and reserves to deal with the issues of organization and improvement of students learning. In particular, the limits of knowledge and ways to access state and foreign scientific publications are broadened, as well as computer didactic laboratories to train future specialists, advanced technologies to form knowledge, e-textbooks, reference books, tutorials, etc. Teaching practice in the educational establishments of different forms proves the fact that the use of information capabilities of the mentioned advanced technologies in their intercourse for the education process actually create a technological breakthrough in methodology, organization and practical implementation of educational process for different subjects at all levels of educational system.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3488
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тайхриб К.А..pdf114,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.