Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТайхриб, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorТайхриб, Екатерина Анатольевна-
dc.contributor.authorTajchrib, Katerina-
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorЛитвинчук, Светлана Борисовна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.date.accessioned2018-05-07T10:06:19Z-
dc.date.available2018-05-07T10:06:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТайхриб К. А. Інноваційні підходи до проектування цілей навчання у вищій школі / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Молодий вчений. – 2017. - №11 (51). – С. 349-351.-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3490-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі. Проведено аналіз структурного компоненту освітнього процесу “цілі навчання”, який можна використати для відбору змісту навчання. Цілеутворення доцільно застосувати для проектування технології процесу професійної підготовки майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах. Методологічними основами цілеутворення виступають соціальні і державні замовлення, освітні стандарти, а також результати наукових досліджень потреб у спеціалістах з вищою освітою. У статті висвітлені лише окремі інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме целеобразования в процессе профессиональной подготовки студентов в высшей школе. Проведён анализ структурного компонента образовательного процесса “цели обучения”, который можна использовать для отбора содержания обучения. Целеобразование целесообразно использовать для проектирования технологии процесса профессиональной подготовки будущих специалистов в высших учебных заведениях. Методологическими основами целеобразования выступают социальные и государственные заказы, образовательные стандарты, а также результаты научных исследований потребностей в специалистах с высшим образованием. В статье изложены отдельные инновационные подходы к проблеме целеобразования в процессе профессиональной подготовки студентов в высшей школе.-
dc.description.abstractThe article is dedicated to the problem of aim formation in the process of professional training of students in high schools. It gives the structural analysis of the “aim of education” component of the educational process, that can be used for selection of the content of education and for projecting of the students’ professional training process technology in high schools. The methodological foundations of goal-settings are social and public orders, educational standards, as well as the results of scientific research needs in specialists of higher education. The article highlights some innovative approaches to the problem of goal-setting in the process of professional training of students in higher education.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectцілі навчанняuk
dc.subjectцілеутворенняuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectцели обученияuk
dc.subjectцелеобразованиеuk
dc.subjectвысшая школаuk
dc.subjectтехнология обученияuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectaims of educationuk
dc.subjectaim formationuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.subjecttraining technologyuk
dc.titleІнноваційні підходи до проектування цілей навчання у вищій школіuk
dc.title.alternativeИнновационные подходы к проектированию целей обучения в высшей школеuk
dc.title.alternativeІnnovation approach to the problem of the aim formation in high schooluk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літвінчук, Тайхриб_стаття.pdf223,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.