Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3490
Назва: Інноваційні підходи до проектування цілей навчання у вищій школі
Інші назви: Инновационные подходы к проектированию целей обучения в высшей школе
Іnnovation approach to the problem of the aim formation in high school
Автори: Тайхриб, Катерина Анатоліївна
Тайхриб, Екатерина Анатольевна
Tajchrib, Katerina
Літвінчук, Світлана Борисівна
Литвинчук, Светлана Борисовна
Litvinchuk, Svetlana
Ключові слова: професійна підготовка
цілі навчання
цілеутворення
вища школа
технологія навчання
профессиональная подготовка
цели обучения
целеобразование
высшая школа
технология обучения
professional training
aims of education
aim formation
high school
training technology
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Тайхриб К. А. Інноваційні підходи до проектування цілей навчання у вищій школі / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Молодий вчений. – 2017. - №11 (51). – С. 349-351.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі. Проведено аналіз структурного компоненту освітнього процесу “цілі навчання”, який можна використати для відбору змісту навчання. Цілеутворення доцільно застосувати для проектування технології процесу професійної підготовки майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах. Методологічними основами цілеутворення виступають соціальні і державні замовлення, освітні стандарти, а також результати наукових досліджень потреб у спеціалістах з вищою освітою. У статті висвітлені лише окремі інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі.
Статья посвящена проблеме целеобразования в процессе профессиональной подготовки студентов в высшей школе. Проведён анализ структурного компонента образовательного процесса “цели обучения”, который можна использовать для отбора содержания обучения. Целеобразование целесообразно использовать для проектирования технологии процесса профессиональной подготовки будущих специалистов в высших учебных заведениях. Методологическими основами целеобразования выступают социальные и государственные заказы, образовательные стандарты, а также результаты научных исследований потребностей в специалистах с высшим образованием. В статье изложены отдельные инновационные подходы к проблеме целеобразования в процессе профессиональной подготовки студентов в высшей школе.
The article is dedicated to the problem of aim formation in the process of professional training of students in high schools. It gives the structural analysis of the “aim of education” component of the educational process, that can be used for selection of the content of education and for projecting of the students’ professional training process technology in high schools. The methodological foundations of goal-settings are social and public orders, educational standards, as well as the results of scientific research needs in specialists of higher education. The article highlights some innovative approaches to the problem of goal-setting in the process of professional training of students in higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3490
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літвінчук, Тайхриб_стаття.pdf223,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.