Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3491
Назва: Дидактичні аспекти професійної підготовки студентів-аграріїв
Інші назви: Дидактические аспекты профессиональной подготовки студентов-аграриев
Didactical aspect of the professional training of the students’ agrarian
Автори: Тайхриб, Катерина Анатоліївна
Тайхриб, Екатерина Анатольевна
Tajchrib, Katerina
Літвінчук, Світлана Борисівна
Литвинчук, Светлана Борисовна
Litvinchuk, Svetlana
Ключові слова: продуктивна професійна підготовка
педагогічні технології
аграрна педагогіка
дидактика аграрних навчальних закладів
педагогічні умови
професійна діяльність
технічні дисципліни
продуктивная профессиональная подготовка
педагогические технологии
аграрная педагогика
дидактика аграрных учебных заведений
профессиональная деятельность
педагогические условия
технические дисциплины
productive professional training
pedagogical technology
agrarian high school
social-economic factors
professional activity
pedagogical conditions
engineering subjects
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Літвінчук С. Б. Дидактичні аспекти професійної підготовки студентів-аграріїв / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Педагогічні науки. – 2017. - LXXVIII. – С. 177-181.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам дидактики вищих аграрних навчальних закладів. В аспекті проведеного дослідження охарактеризовано дидактичні аспекти, які детермінують позитивні зміни у процесі продуктивної професійної підготовки студентів. Здійснено аналіз педагогічних умов модернізації навчально-виховного процесу у вищих аграрних навчальних закладах.
Статья посвящена проблемам дидактики высших аграрных учебных заведений. В аспекте проведенного исследования охарактеризованы дидактические аспекты, которые детерминируют положительные изменения в процессе продуктивной профессиональной подготовки студентов. Осуществлен анализ педагогических условий модернизации учебно-воспитательного процесса в высших аграрных учебных заведениях.
This article analyses the problems of didactics in agrarian high school. The author investigates and characteriges didactical aspect determining positive changes in the process of students’ productive professional training. Also the analysis of the pedagogical conditions of modernization of education-teaching process in agrarian high school is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3491
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тайхриб, Літвінчук.pdf176,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.