Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3501
Назва: Організаційна культура підприємств громадського харчування за методикою Ю. Г. Семенова
Інші назви: Организационная культура предприятий общественного питания по методике Ю. Г. Семенова
A study of organizational culture of public food service establishment based on Y. G. Semenov’s methodology
Автори: Каращук, Лариса Миколаївна
Каращук, Лариса Николаевна
Karashchuk, Larisa
Конотопчик, В’ячеслав Юрійович
Конотопчик, Вячеслав Юрьевич
Konotopchyk, Vyacheslav
Ключові слова: організаційна культура
підприємства громадського харчування
методика Ю. Г. Семенова
трудова діяльність
организационная культура
предприятия общественного питания
методика Ю. Г.Семенова
трудовая деятельность
organizational culture
public food service establishments
Y.G. Semenov’s methodology
labor activity
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Каращук Л. М. Організаційна культура підприємств громадського харчування за методикою Ю. Г. Семенова / Л. М. Каращук, В. Ю. Конотопчик // Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки. - 2015. - № 2 (5) - С. 62-68.
Короткий огляд (реферат): Колективи підприємств вимушені злагоджено та вчасно реагувати на виклики зовнішнього середовища, інтегруючи зусилля, знання та дії всіх співробітників підприємства. Своєрідним клеєм, який утримує організацію разом, стимулює працівників вступати в організацію та працювати в ній є організаційна культура. З метою стимулювання емпіричного, порівняльного дослідження організаційної культури, ми наводимо наше власне дослідження організаційної культури підприємств громадського харчування з використанням методики Ю Г. Семенова. Отримані результати дозволяють розробити програму впровадження організаційних змін через зміну організаційної культури.
Коллективы предприятий вынуждены согласовано и своевременно реагировать на вызовы внешней среды, интегрируя усилия, знания и действия всех сотрудников предприятия. Своеобразным клеем, который удерживает организацию вместе, стимулирует работников вступать в организацию и работать в ней, является организационная культура. С целью стимулирования эмпиричного, сравнительного исследования организационной культуры, мы приводим наше собственное исследование организационной культуры предприятий общественного питания с использование методики Ю Г. Семенова. Полученные результаты позволяют разработать программу внедрения организационных изменений через изменений организационной культуры.
Personnel of various companies have to provide coordinated and timely response to external challenges, integrating the efforts, knowledge and actions of all employees. Organizational culture serves as a sort of a "glue" that keeps a company coherent and stimulates job seekers to join it and work there. In order to stimulate an empirical, comparative study of organizational culture, we offer an original study of organizational culture of public food service establishments based on Y.G. Semenov’s methodology. The results of our study help develop a program of implementing organizational changes by changing organizational culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3501
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
selection(4).pdf747,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.