Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/359
Title: Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій.
Роль маркетинга в ускорении трансфера инноваций.
The role of marketing in accelerating the transfer of innovation.
Authors: Марчук, Любов Петрівна
Марчук, Любовь Петровна
Marchuk, Lyubov
Keywords: маркетинг
трансфер інновацій
бренд
позиціонування технологій
маркетинговий альянс
маркетинг
трансфер инноваций
позиционирование технологий
маркетинговый альянс
мarketing
transfer of innovation
brand positioning technology
marketing alliance
Issue Date: 2010
Publisher: Миколаївський державний аграрний університет
Citation: Марчук Л. П. Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій / Л. П. Марчук // Вісник аграрної науки Причорномор’я. — Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3 (54). Т. 1. — С. 33-40.
Abstract: Розглянуто деякі методологічнi аспекти дослідження ринку iн - новацій. Висвітлено сучаснi методи маркетингової дiяльностi, що активізують процес реалізації новiтнiх технологій та інноваційної продукції.
Рассмотрены некоторые методологические аспекты исследования рынка инноваций. Освещены современные методы маркетинговой деятельности, которые активизируют процесс реализации новейших технологий и инновационной продукции.
Some methodical aspects of market innovations research are considered. The modern methods of marketing activity,which active the process of realization of the newest technologies and innovative products, are reflected.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/359
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2010. - Вип. 3 (54). - Т. 1.
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010(2) Вісник аграрної науки Причорномор'я.pdf228,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.