Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorДоценко, Наталия Андреевна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2018-05-29T06:04:54Z-
dc.date.available2018-05-29T06:04:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Методологічні підходи щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища / Н. А. Доценко // Молодий вчений. – 2017. – Вип. 11 (51). – С. 298-302.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783-
dc.description.abstractУ статті виконаний аналіз методологічних підходів щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища. Розглянуто різні методологічні підходи в педагогіці. Досліджено застосування цих підходів при роботі із здобувачами вищої освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Визначено інструменти інформаційно-освітнього середовища, які доцільно використовувати при застосуванні кожного підходу. Визначено, що доцільно дослідити методологічні підходи перед тим, як формувати контент для інформаційно-освітнього середовища.uk
dc.description.abstractВ статье выполнен анализ методологических подходов по подготовке соискателей высшего образованиия инженерных специальностей в условиях информационно-образовательной среды. Рассмотрены различные методологические подходы в педагогике. Исследовано применение этих подходов при работе с соискателями высшего образования в условиях информационно-образовательной среды. Определены инструменты информационно-образовательной среды, которые целесообразно использовать при применении каждого подхода. Определено, что целесообразно исследовать методологические подходы перед тем, как формировать контент для информационно-образовательной среды.-
dc.description.abstractIn the article the methodological approaches for the competitors of higher education in the conditions of information-educational environment are analysed. It is considered different methodological approaches in pedagogy. It is investigated the application of these approaches at work with competitors of higher education in the conditions of information-educational environment. There are determined the tools of the information-educational environment that are expedient to use in application of each approach are determined. There are determined that it is advisable to study methodological approaches before forming content for the information-educational environment.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectметодологічний підхідuk
dc.subjectінтеграційний підхідuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectкомпетентісний підхід,uk
dc.subjectтехнологічний підхідuk
dc.subjectКлючові слова українською мовою (не менше 4-5 слів чи словосполучень) інформаційно-освітнє середовище, методологія, синергетичний підхід, методологічний підхід, інтеграційний підхід, діяльнісний підхід, компетентісний підхід, технологічний підхід, системний підхідuk
dc.subjectинформационно-образовательная средаuk
dc.subjectметодологияuk
dc.subjectinformation-educational environmentuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectsynergeticuk
dc.subjectmethodologicaluk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecttechnologicaluk
dc.subjectsystem approachesuk
dc.titleМетодологічні підходи щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовищаuk
dc.titleMethodological approaches for the competitors of higher education preparing in the conditions of the information educational environment-
dc.titleМетодологические подходы проведения отчетной конференции в результате прохождения практики в условиях информационно-образовательной среды-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
м.вч.51.pdf286,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.