Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783
Title: | Методологічні підходи щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища Methodological approaches for the competitors of higher education preparing in the conditions of the information educational environment Методологические подходы проведения отчетной конференции в результате прохождения практики в условиях информационно-образовательной среды |
Authors: | Доценко, Наталія Андріївна Доценко, Наталия Андреевна Dotsenko, Nataliya |
Keywords: | інформаційно-освітнє середовище методологія синергетичний підхід методологічний підхід інтеграційний підхід діяльнісний підхід компетентісний підхід, технологічний підхід Ключові слова українською мовою (не менше 4-5 слів чи словосполучень) інформаційно-освітнє середовище, методологія, синергетичний підхід, методологічний підхід, інтеграційний підхід, діяльнісний підхід, компетентісний підхід, технологічний підхід, системний підхід информационно-образовательная среда методология information-educational environment methodology synergetic methodological integration activity competence technological system approaches |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Доценко Н. А. Методологічні підходи щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища / Н. А. Доценко // Молодий вчений. – 2017. – Вип. 11 (51). – С. 298-302. |
Abstract: | У статті виконаний аналіз методологічних підходів щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища. Розглянуто різні методологічні підходи в педагогіці. Досліджено застосування цих підходів при роботі із здобувачами вищої освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Визначено інструменти інформаційно-освітнього середовища, які доцільно використовувати при застосуванні кожного підходу. Визначено, що доцільно дослідити методологічні підходи перед тим, як формувати контент для інформаційно-освітнього середовища. В статье выполнен анализ методологических подходов по подготовке соискателей высшего образованиия инженерных специальностей в условиях информационно-образовательной среды. Рассмотрены различные методологические подходы в педагогике. Исследовано применение этих подходов при работе с соискателями высшего образования в условиях информационно-образовательной среды. Определены инструменты информационно-образовательной среды, которые целесообразно использовать при применении каждого подхода. Определено, что целесообразно исследовать методологические подходы перед тем, как формировать контент для информационно-образовательной среды. In the article the methodological approaches for the competitors of higher education in the conditions of information-educational environment are analysed. It is considered different methodological approaches in pedagogy. It is investigated the application of these approaches at work with competitors of higher education in the conditions of information-educational environment. There are determined the tools of the information-educational environment that are expedient to use in application of each approach are determined. There are determined that it is advisable to study methodological approaches before forming content for the information-educational environment. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
м.вч.51.pdf | 286,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.